ساخت بازار
ساخت بازار

لیست قیمت بلوک هبلکس| تهاتر محصولات ساختمانی

تاریخ انتشار: 5 ماه پیش

ساخت بازار شبکه ای از تامین کنندگان محصولات ساختمانی، تامین و تدارکات پروژه های انبوه سازی و عمرانی را در قالب عامل چهارم بر عهده دارد. هدف عمده ساخت بازار، کاهش هزینه های پروژه های عمرانی، افزایش فروش تولیدکنندگان ایرانی، افزایش سود تولیدکنندگان ایرانی با حذف واسطه گران بازار و تامین محصولات ساختمانی بدون واسطه و مستقیم از تولیدکننده میباشد.

لیست قیمت بلوک هبلکس| تهاتر محصولات ساختمانی

ساخت بازار شبکه ای از تامین کنندگان محصولات ساختمانی، تامین و تدارکات پروژه های انبوه سازی و عمرانی را در قالب عامل چهارم بر عهده دارد. هدف عمده ساخت بازار، کاهش هزینه های پروژه های عمرانی، افزایش فروش تولیدکنندگان ایرانی، افزایش سود تولیدکنندگان ایرانی با حذف واسطه گران بازار و تامین محصولات ساختمانی بدون واسطه و مستقیم از تولیدکننده میباشد. هلدینگ بین المللی ساخت بازار علاوه بر تامین مستقیم محصولات ساختمانی در حوزه تهاتر محصولات ساختمانی نیز فعالیت دارد و در زمینه های مختلفی از جمله میلگرد، تیرآهن، شیرآلات، کولر، چیلر و ... فعالیت میکند. با توجه به وضعیت اقتصادی، انجام تهاتر برای پروژه هایی که توانایی خرید محصولات ساختمانی را ندارند، میتواند گزینه بهتری باشد. عواملی که برای تهاتر تاثیر میگذارد، محل پروژه، میزان تکمیل پروژه، نوع متریال درخواستی و ... میباشد. فعالان محترم در زمینه ساخت و ساز برای مشاوره و تهاتر محصولات ساختمانی میتوانند به سامانه بین المللی ساخت بازار مراجعه  و همکاری خود را اعلام نمایند. البته تامین کنندگان و تولیدکنندگان در سراسر کشور نیز در صورت داشتن شرایط تهاتر میتوانند اعلام آمادگی نمایند تا همکاری با آنها نیز شروع شود. در این مقاله به بحث در مورد بلوک هبلکس، قیمت بلوک هبلکس در فروش ویژه ساخت بازار و تهاتر مصالح ساختمانی از جمله بلوک هبلکس شده است.

 

بلوک هبلکس

هبلکس، نوعی بتن متخلخل است که در ساختمان‌ها به کار می‌رود و اغلب به آن بتن متخلخل نیز اطلاق می‌شود. این مواد نسبت به آجر و مصالح قدیمی در ساختمان‌ها جایگزین شده‌اند. در تولید بلوک‌های هبلکس، از روش‌هایی همچون اتوکلاو و هوادار کردن بهره می‌برند. دما و فشار زیاد در تولید این بلوک‌ها، باعث افزایش مقاومت آنها می‌شود و این بلوک‌ها را به گزینه‌ای برتر در صنعت ساختمان سازی تبدیل کرده است. بلوک هبلکس به علت مقدار هوای بسیار زیادی که دارد بسیار سبک است و اگر بلوک هبلکس را همراه با یک بلوک سیمانی داخل آب بیندازید بلوک هبلکس روی آب می ایستد و بلوک سیمانی داخل آب فرو می رود. بلوک هبلکس یا همان (heblex) به عنوان یک عایق با کارآیی برجسته در مقابل صدا، آتش، و گرما شناخته می‌شود. به دلیل ویژگی‌های متخلخل، این بلوک گزینه ایده‌آلی برای لوله‌کشی و سیم‌کشی فراهم می‌کند. توجه داشته باشید که برای این نوع بلوک، عناوین مختلفی نظیر بلوک اتوکلاو یا aac نیز به کار می‌روند که در واقع تا حد زیادی با هبلکس هم‌ارز هستند.

یکی از نکاتی که باید توجه کنیم این است که بلوک هبلکس، مخلوط خود با ماسه ندارد، بنابراین سبک و با وزن کمی است. مقایسه با بلوک‌های قدیمی که ماسه در ترکیب آن‌ها وجود نداشت، وزن کم بلوک هبلکس حمل و نقل را ساده‌تر و مقرون به صرفه‌تر می‌کند. وزن کم این بلوک باعث افزایش سرعت دیوارچینی شده و در نتیجه، بار مرده ساختمان و فشار بار در مواقع زلزله کاهش می‌یابد؛ به عبارت دیگر، بلوک هبلکس به مقاومت در برابر زلزله معروف است. حضور سیلیس در ساختار بلوک هبلکس انتقال آتش را مهار می‌کند. همچنین، حفره‌های ریز در داخل بلوک هبلکس باعث می‌شود که گرما در خانه به بیرون منتقل نشود و هوای سرد بیرون نیز به داخل نفوذ نکند. به همین دلیل، بلوک هبلکس به عنوان یک عایق حرارتی موثر شناخته می‌شود. برشکاری، سیم‌کشی و لوله‌کشی با استفاده از بلوک هبلکس نیز سهولت بیشتری دارند.

برای اطلاع از خرید و قیمت انواع بلوک هبلکس میتوانید به ساخت بازار مراجعه کرده و از قیمت به روز بلوک هبلکس مطلع شوید. 

 

قیمت بلوک هبلکس

برای اطلاع از خرید و قیمت انواع بلوک هبلکس میتوانید به ساخت بازار مراجعه کرده و از قیمت به روز بلوک هبلکس مطلع شوید. همچنین برای اطلاع ازلیست قیمت بلوک هبلکس و تهاتر محصولات ساختمانی با ما تماس بگیرید.

 

نام محصول

قیمت بدون تخفیف (تومان)

قیمت با تخفیف (تومان)

شرایط تهاتر

بلوک هبلکس 8×20×60

860.000

820.000

برای تهاتر تماس بگیرید.

بلوک هبلکس 10×20×60

860.000

820.000

برای تهاتر تماس بگیرید.

بلوک هبلکس 12×20×60

860.000

820.000

برای تهاتر تماس بگیرید.

بلوک هبلکس 15×20×60

860.000

820.000

برای تهاتر تماس بگیرید.

بلوک هبلکس 17.5×25×60

860.000

820.000

برای تهاتر تماس بگیرید.

بلوک هبلکس 12.5×25×60

860.000

820.000

برای تهاتر تماس بگیرید.

بلوک هبلکس 7.5×25×60

860.000

820.000

برای تهاتر تماس بگیرید.

بلوک هبلکس 10×25×60

860.000

820.000

برای تهاتر تماس بگیرید.

بلوک هبلکس 15×25×60

860.000

820.000

برای تهاتر تماس بگیرید.

بلوک هبلکس 8×25×60

860.000

820.000

برای تهاتر تماس بگیرید.

بلوک هبلکس 12×25×60

860.000

820.000

برای تهاتر تماس بگیرید.

 

خرید بلوک هبلکس

پس از اطلاع از مزایا و معایب بلوک هبلکس، اگر تصمیم به خرید این بلوک گرفته‌اید، باید به عواملی دیگر نیز توجه کنید تا تشخیص دهید آیا خرید بلوک هبلکس از نظر اقتصادی مناسب است یا خیر. همان‌طور که اشاره شد، خرید بلوک هبلکس به دلیل ویژگی‌هایی همچون وزن سبک، نصب سریع، جابجایی آسان، هزینه حمل و نقل کم، و ...، می‌تواند به طور قابل توجهی هزینه‌های ساخت و ساز را کاهش دهد. علاوه بر این، با توجه به ویژگی عایق حرارتی، خرید بلوک هبلکس می‌تواند منجر به کاهش هزینه‌های انرژی شود. برای ارزیابی صرفه اقتصادی خرید بلوک هبلکس، عوامل زیر را نیز مورد بررسی قرار دهید:

  • قیمت بلوک هبلکس
  • هزینه نصب و ساخت بلوک هبلکس
  • هزینه نگهداری و تعمیراتدر طول عمر ساختمان
  • تحمل وزن و بارهای سنگین
  • پایداری و طول عمر بلوک هبلکس

 

تهاتر محصولات ساختمانی

تهاتر از زمان های قدیم رواج داشته است و امروزه به دلیل شرایط و اوضاع اقتصادی، پروژه های بزرگ و فعال در زمینه محصولات ساختمانی نیز تمایل به انجام تهاتر برای تکمیل پروژه های خود دارند.  تهاتر محصولات ساختمانی، مزیت هایی را برای انبوه سازان و پروژه ها به دنبال دارد. از اینرو، سامانه بین المللی ساخت بازار علاوه بر فروش محصولات و متریال های ساختمانی در جشنواره فروش ویژه، شرایطی را برای فعالان حوزه ساختمانی ایجاد کرده است تا بتوانند تهاتر را هم برای پروژه های خود انجام دهند.

 

خرید و قیمت بلوک هبلکس و تهاتر محصولات ساختمانی

ساخت بازار شبکه ای از تولیدکنندگان و عرضه کنندگان محصولات ساختمانی است که هدف اصلی آن ایجاد ارتباط بدون واسطه و موثر بین تامین کنندگان و خریداران آن محصولات است. این پلتفرم یک بستر بین المللی چندزبانه است که به بررسی و معرفی تخصصی برندها و محصولات ساختمانی با استفاده از مشخصات فنی، فیلم و تصاویر می‌پردازد. خریداران در سامانه ساخت بازار میتوانند با فروشندگان معتبر برای خرید محصولات مورد نیاز آشنا شوند و اجناس را با کمترین قیمت تهیه فرمایند.

تولیدکنندگان و تامین کنندگان می‌توانند در سامانه ساخت بازار ثبت نام نمایند و با قرار دادن محصولات ساختمانی و درج قیمت پیشنهادی، بازدید محصولات خود را افزایش داده و خریداران را برای خریدی به صرفه و ایمن یاری کنند. همچنین تامین کنندگان عزیز با مراجعه به صفحه راهنمای تامین کنندگان میتوانند از مزیت های فروش در ساخت بازار اطلاع یابند و همچنین در فروش ویژه ساخت بازار نیز اعلام آمادگی نمایند. همچنین برای خرید و قیمت بلوک هبلکس و تهاتر محصولات ساختمانی با ما تماس بگیرید.

 

 

فارسی
مقالات
اشتراک گذاری
دانلود اپلیکیشن ساخت بازار