ساخت بازار
ساخت بازار

مسکن سازی چینی ها در بندرعباس به کجا رسید؟

تاریخ انتشار: 5 ماه پیش

با حضور استاندار هرمزگان و پیمانکاران چینی، طرح نهایی پروژه مسکن 15 هزار واحدی بندرعباس به عنوان بزرگترین طرح متمرکز در حوزه نهضت ملی مسکن کشور بررسی شد.

مسکن سازی چینی ها در بندرعباس به کجا رسید؟

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ظهر امروز به ریاست مهدی دوستی استاندار هرمزگان جلسه کارگروه مسکن استان با دستور کار بررسی اجرای پروژه مسکن 15 هزار واحدی شهر بندرعباس برگزار شد

در این جلسه، طرح نهایی احداث این پروژه مهم در حوزه مسکن با حضور پیمانکاران چینی و مشاوران بررسی و ایرادات طرح احصا و درخواست شد ایرادات طرح برطرف و در جلسه آتی مجدد طرح نهایی ارائه شود.

طرح مورد نظر در پنج زون در نظر گرفته شده که مقرر شد اصلاحات معماری و شهرسازی لازم اعمال شود.

عملیات تسطیح زمین در محدوده مورد نظر با روند خوبی در جریان است و آمادگی لازم برای اجرای طرح در فاز نخست پس از نهایی شدن طرح سازه و معماری وجود دارد.

استاندار هرمزگان در این جلسه با تاکید بر اینکه طرح مسکن 15 هزار واحدی بندرعباس، بزرگترین طرح نهضت ملی مسکن به صورت متمرکز در کشور است گفت: اجرا و تکمیل این پروژه دارای اهمیت بسیار زیادی است و به صورت هفتگی روند پیشرفت آن بررسی می‌شود.

وی افزود: کار پس از نهایی شدن طرح معماری در هفته آینده در زون دوم آغاز خواهد شد و به تدریج سایر زون ها نیز احداث می‌شوند تا بتوان مطابق برنامه زمان بندی این پروژه مهم را تکمیل کرد.

فارسی
اخبار ساخت و ساز
اشتراک گذاری
دانلود اپلیکیشن ساخت بازار