ساخت بازار
ساخت بازار

5 نکته بازاریابی دیجیتال برای شرکت های ساختمانی

تاریخ انتشار: 4 ماه پیش

بازاریابی دیجیتال شرکت های ساختمانی را قادر می سازد تا برندهایی ایجاد کنند که به آنها کمک کند پایگاه مشتریان خود را گسترش دهند.ر این راستا، با ارتباط با سامانه ساخت بازار، میتوانید از مزیت های دیجیتال مارکتینگ بهره بگیرید. 

5 نکته بازاریابی دیجیتال برای شرکت های ساختمانی

بازاریابی دیجیتال شرکت های ساختمانی را قادر می سازد تا برندهایی ایجاد کنند که به آنها کمک کند پایگاه مشتریان خود را گسترش دهند. برخلاف روش‌های بازاریابی سنتی مانند بیلبوردها، تبلیغات دیجیتال، ارتباطات دو طرفه را ارتقا می‌دهد و به سازندگان اجازه می‌دهد تا به طور فعال با پایگاه مشتریان خود درگیر شوند. در این مقاله در مورد " 5 نکته بازاریابی دیجیتال برای شرکت های ساختمانی" بحث خواهد شد. با ارتباط با سامانه ساخت بازار، میتوانید از مزیت های دیجیتال مارکتینگ بهره بگیرید. 

5 نکته بازاریابی دیجیتال

با دیجیتال مارکتینگ، شرکت‌های ساختمانی اکنون می‌توانند داده‌های مشتریان آنلاین را تجزیه و تحلیل کنند و بازاریابان را قادر می‌سازد تا بینش‌های ارزشمندی از مشتری به دست آورند که می‌تواند به اطلاع‌رسانی استراتژی بازاریابی آنها کمک کند. شرکتی که حضور دیجیتالی ندارد خطر از دست دادن ارتباط در صنعت و در بین مشتریان خود را دارد. این مقاله پنج نکته بازاریابی دیجیتال را برای شرکت های ساختمانی بیان می کند.

 

1.ساخت وب سایت شرکت ساختمانی

یک وب سایت شرکت ساختمانی باید به مشتریان بالقوه شما نشان دهد که شما چه کسی هستید و چه کاری انجام می دهید و در عین حال به آنها کمک می کند تعیین کنند که آیا آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کرده اند یا خیر. یک وب سایت عالی این موارد را از طریق عناصر طراحی، از جمله برندسازی، شهودی بودن، دسترسی به اطلاعات، ناوبری، شکل، رنگ و موارد دیگر به اشتراک می گذارد.

هنگام انتخاب طراحی وب سایت ساخت و ساز شرکت شما، تجربه کاربری باید در مرکز توجه قرار گیرد. اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما سازگار با موبایل، آسان برای پیمایش و بارگیری سریع است و رنگ های آن می تواند بر نحوه تفسیر بازدیدکنندگان از آنچه می بینند تأثیر بگذارد. با کمک یک طراح وب حرفه ای، می توانید سایتی را دریافت کنید که اعتماد، تمایل و اطمینان را در مشتریان احتمالی ایجاد کند.

2. استفاده از شبکه های اجتماعی 

پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، اینستاگرام و توییتر می‌توانند به شما در ایجاد آگاهی از برند و رسیدن به مخاطبان هدف خود کمک کنند و در عین حال شرکت ساختمانی خود را به عنوان یک رهبر بازار قرار دهید. با یک استراتژی کارآمد رسانه های اجتماعی، می توانید از بازاریابی خود برای گسترش کسب و کار خود و ارائه سرنخ های واجد شرایط استفاده کنید. برای شروع با استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی شرکت ساختمانی خود، اهداف خود را تعیین کنید، یک کانال اجتماعی انتخاب کنید، به طور مداوم پست کنید و محتوای خود را تغییر دهید.

 

 

3. سرمایه گذاری در استراتژی سئوی محلی

بهینه سازی موتورهای جستجو  (SEO) شامل بهینه سازی صفحات وب سایت شما برای اطمینان از رتبه بالای آنها در SERP است. سئوی محلی به معنای بهینه سازی وب سایت ساخت و ساز شما برای جستجوی محلی است. هنگامی که یک سرنخ بالقوه به دنبال یک شرکت ساخت و ساز محلی می گردد، موتور جستجو شرکت های مرتبط با آن سرنخ را نشان می دهد. برای پیاده سازی سئوی محلی شرکت های ساختمانی، باید یک حساب Google My Business راه اندازی کنید تا بتوانید کسب و کار خود را در نقشه های گوگل فهرست کنید.

 فهرست ثابتی از نام، آدرس و شماره تلفن کسب‌وکارتان در وب‌سایت، دایرکتوری‌های محلی و صفحات رسانه‌های اجتماعی ایجاد نمایید تا بدین صورت ترافیک وب و رتبه‌بندی سئوی محلی خود را افزایش دهید. نظرات مشتریان را اضافه کنید و وب سایت خود را برای جستجوی صوتی بهینه کنید.

4.بازاریابی محتوای شرکت ساختمانی 

بازاریابی محتوا یک استراتژی موثر برای ایجاد آگاهی از برند و تولید سرنخ است. صنعت ساخت و ساز رقابتی است، بنابراین شرکت شما باید برجسته باشد. ارائه ابزارهای آموزشی و پست های وبلاگ در وب سایت شرکت خود را برای حل مشکلات مشتریان احتمالی و آموزش آنها در نظر بگیرید. انتشار محتوای با کیفیت به شما کمک می کند تا به عنوان یک رهبر در بازار ساخت و ساز شناخته شوید و به مردم کمک می کند تا به شرکت ساختمانی شما دسترسی پیدا کنند.

5- شناسایی رقبا

وقتی مشتریان بالقوه به دنبال خدماتی مانند خدمات شما هستند، احتمالاً به سایر شرکت های ساختمانی نگاه می کنند. در مورد رقبای خود تحقیق کنید تا ببینید چه کاری برای بهبود استراتژی بازاریابی شما و جذب مشتریان جدید انجام می دهند.

بازاریابی دیجیتال سازنده یک راه عالی برای ایجاد آگاهی از برند، افزایش ترافیک وب، به دست آوردن سرنخ های واجد شرایط بیشتر، افزایش نرخ تبدیل و افزایش سود شماست. استفاده از این نکات بازاریابی دیجیتال را برای شرکت های ساختمانی در نظر بگیرید. در این مقاله در مورد " 5 نکته بازاریابی دیجیتال برای شرکت های ساختمانی" بحث شد. 

 

هلدینگ بین المللی ساخت بازار

هلدینگ بین المللی ساخت بازار، با تکیه بر توان فنی متخصصین خود و تجربه 8 ساله خود در دیجیتال مارکتینگ بین المللی محصولات ساختمانی، به عنوان تنها پلتفرم B2B چند زبانه محصولات ساختمانی دنیا، در کنار تولیدکنندگان محصولات ساختمانی است تا با استفاده از بهترین روش های دیجیتال مارکتینگ نسبت به توسعه فروش داخلی و بین المللی (صادرات) محصولات تولیدی خود اقدام نمایند.

در جهت تسهیل حضور شرکت های تولیدی محصولات ساختمانی در بازارهای بین المللی از طریق دیجیتال مارکتینگ ، ساخت بازار خدمات و امکانات تخصصی زیر را به تولیدکنندگان ارائه میدهد:

  • معرفی تخصصی تولیدکننده و محصولات ایرانی در بازارهای داخلی در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی
  • معرفی تولیدکننده و محصولات به 6 زبان بین المللی (انگلیسی، روسی، عربی، چینی، فارسی و استانبولی)
  • وب سایت اختصاصی 6 زبانه برای تولیدکننده (جهت معرفی شرکت و محصولات)
  • امکان پیشنهاد و بروزرسانی آنلاین قیمت کالا با ارزهای مختلف
  • تسهیل حضور در بازارهای بین المللی با دریافت استعلام و شرکت در مناقصات داخلی و بین المللی
  • گفتگو با خریداران خارجی (عدم نیاز به مترجم )
  • ارتباط موثر و مستقیم با خریداران و پروژه های عمرانی و انبوه سازی
  • بهبود و تولید محتوی تخصصی برای معرفی محصولات ایرانی در موتورهای جستجو (SEO)
  • امکانات دیجیتال مارکتینگ (رصد و آنالیز بازار، ایمیل مارکتینگ...)
  • استفاده از هوش مصنوعی در بازارسنجی و تحلیل داده ها و رصد بازارهای داخلی و بین المللی

فارسی
مقالات
اشتراک گذاری
دانلود اپلیکیشن ساخت بازار